Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa
tel. (22)679-99-59,679-41-76 fax (22)679-99-59
Godziny pracy Zakładu:
Poniedziałek i czwartek: 900– 1700
Wtorek, środa i piątek : 700– 1500
Adres strony internetowej: www.zgntargowek.pl
- Tryb udzielenia zamówienia.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zakończonego aukcją elektroniczną na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jednolity Dz. U. 2018r. poz. 1986) zwanej dalej „ustawą PZP”.
- W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP.
- Wartości zamówienia przekracza / nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1, 1a, 1b do SIWZ.
- Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a, 4b do SIWZ.
- Wspólny Słownik Zamówień CPV: 60.00.00-3.
- Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
– część 1 Rejon Zespołu Eksploatacji Targówek
– część 2 Rejon Zespołu Eksploatacji Bródno
– część 3 Rejon Zespołu Terenów Publicznych
- Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje / przewiduje możliwości udzielenie zamówień, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6.
Część I Wartość zamówienia podstawowego – 312 892,22 zł netto (bez VAT) łącznie na wszystkie części, wartość zamówienia uzupełniającego na usługi – 156 446,11 zł netto (bez VAT).
Część II Wartość zamówienia podstawowego – 457 318,08 zł netto (bez VAT) łącznie na wszystkie części, wartość zamówienia uzupełniającego na usługi – 228659,04 zł netto (bez VAT).
Część III Wartość zamówienia podstawowego – 74 074,07zł netto (bez VAT) łącznie na wszystkie części, wartość zamówienia uzupełniającego na usługi – 37 037,03 zł netto (bez VAT).
- Zamawiający zastrzega / nie zastrzega obowiązek osobistego wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę.
- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3a:
- Części 1: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 918) Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
- Części 2: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 918) Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
- Części 3: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 918) Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
Ponadto zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy PZP w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a SIWZ zawiera określenie:
- Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a,
- Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,
- Rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od daty podpisania umowy do 31.12.2019r.
Pliki:
SIWZ-sprzątanie.docx (98 pobrań) ;
Wakaty-i-zastępstwa-Bródno-2019.xlsx (98 pobrań) ;
Wakaty-Tereny-Publiczne-na-2019.xlsx (97 pobrań) ;
zastępstwa-dozorców-firma-sprzątnie-2019.xls (92 pobrania) ;
Załącznik-nr-1-1a-opis-przedmiotu-zamówienia.doc (95 pobrań) ;
Załącznik-nr-1b-opis-przedmiotu-zamówienia.doc (97 pobrań) ;
Zał-nr-4-wzór-umowy-sprzatanie.doc (80 pobrań) ;
Zał-nr-4a-wzór-umowy-sprzatanie.doc (77 pobrań) ;
Zał-nr-4b-wzór-umowy-sprzatanie.doc (85 pobrań) ;
Zał-nr-5-do-SIWZ-3.doc (89 pobrań) ;
Załącznik-nr-6-do-SIWZ-3.doc (89 pobrań) ;
zał.grupa-kapitał-2.doc (87 pobrań) ;
Załacznik-zobowiązanie-2.doc (103 pobrania) ;
INFORMACJE PODANE PODCZAS OTWARCIA OFERT
Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – brutto 920 000,00 zł
I cześć 340 000,00 zł
II część 500 000,00 zł
III część 80 000,00 zł
Zgodnie z art. 86 ust. 4 pzp podczas otwarcia ofert podaje się – nazwy(firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 pzp, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Oferty złożone w postępowaniu:
Część I:
Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek – Rejon Eksploatacji Targówek
- PHU GAMMA Andrzej Zakrzewski ul. Konarskiego 8, 03-355 Warszawa (oferta nr 1):
Cena wykonania przedmiotu zamówienia – 700 153,81 zł
Aspekt społeczny – 4 osoby
Termin płatności – 21 dni
Termin wykonania zamówienia – 31.12.2019r.
- MODEX-POL Adam Modzelewski ul. Orłowska 5 m 1, 03-571 Warszawa (oferta nr 2):
Cena wykonania przedmiotu zamówienia – 345 626,02 zł
Aspekt społeczny – 11 osób (Łącznie na 3 części)
Termin płatności – 21 dni
Termin wykonania zamówienia – 31.12.2019r.
- P.K EKO-TRANS-ODPADY sp. z o.o. Sp.K. ul. Płochocińska 23, 03-044 Warszawa (oferta nr 3):
Cena wykonania przedmiotu zamówienia – 343 881,38 zł
Aspekt społeczny – 5 osób
Termin płatności – 21 dni
Termin wykonania zamówienia – 31.12.2019r.
Część II:
Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek – Rejon Eksploatacji Bródno
- PHU GAMMA Andrzej Zakrzewski ul. Konarskiego 8, 03-355 Warszawa (oferta nr 1):
Cena wykonania przedmiotu zamówienia – 808 288,63 zł
Aspekt społeczny – 4 osoby
Termin płatności – 21 dni
Termin wykonania zamówienia – 31.12.2019r.
- MODEX-POL Adam Modzelewski ul. Orłowska 5 m 1, 03-571 Warszawa (oferta nr 2):
Cena wykonania przedmiotu zamówienia – 501 990,34 zł
Aspekt społeczny – 11 osób (Łącznie na 3 części)
Termin płatności – 21 dni
Termin wykonania zamówienia – 31.12.2019r.
- P.K EKO-TRANS-ODPADY sp. z o.o. Sp.K. ul. Płochocińska 23, 03-044 Warszawa (oferta nr 3):
Cena wykonania przedmiotu zamówienia – 498 623,34 zł
Aspekt społeczny – 5 osób
Termin płatności – 21 dni
Termin wykonania zamówienia – 31.12.2019r.
Część III:
Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek – Rejon Zespołu Terenów Publicznych
- PHU GAMMA Andrzej Zakrzewski ul. Konarskiego 8, 03-355 Warszawa (oferta nr 1):
Cena wykonania przedmiotu zamówienia – 147 264,31 zł
Aspekt społeczny – 3 osoby
Termin płatności – 21 dni
Termin wykonania zamówienia – 31.12.2019r.
- MODEX-POL Adam Modzelewski ul. Orłowska 5 m 1, 03-571 Warszawa (oferta nr 2):
Cena wykonania przedmiotu zamówienia – 79 959,87 zł
Aspekt społeczny – 11 osób (Łącznie na 3 części)
Termin płatności – 21 dni
Termin wykonania zamówienia – 31.12.2019r.