Utrzymanie czystości
[cherry_row type=”full-width” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto” parallax_speed=”1.5″ parallax_invert=”no” min_height=”300″ speed=”1.5″ invert=”no”]
[cherry_col size_md=”12″ size_xs=”none” size_sm=”none” size_lg=”none” offset_xs=”none” offset_sm=”none” offset_md=”none” offset_lg=”none” pull_xs=”none” pull_sm=”none” pull_md=”none” pull_lg=”none” push_xs=”none” push_sm=”none” push_md=”none” push_lg=”none” collapse=”no” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto”]
[mp_text]
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonegozakończonego aukcją elektroniczną,
pn.:
„Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek”
Zamawiającym jest Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, z siedzibą przy ul. Gościeradowskiej 5 03-535 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji (BIiPI) we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (BZP) Urzędu m.st. Warszawy, przy udziale komisji przetargowej.
Regon: 016451807
NIP: 524-25-22-012
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
imię nazwisko: Ewa Prusińska
stanowisko służbowe: Kierownik Zespołu Eksploatacji (Rejon Targówek)
tel.: (0-22) 679-41-76
imię nazwisko: Izabela Majchrowska
stanowisko służbowe: p.o. Kierownik Zespołu Eksploatacji (Rejon Bródno)
tel.: (0-22) 594-07-19
2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno – prawnych:
imię nazwisko: Tomasz Faliszewski
stanowisko służbowe: Inspektor ds. Zamówień Publicznych
tel.: (0-22) 679-41-64
3. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. 907 z późń. zm.), zwanej dalej ustawą PZP, w trybie przetargu nieograniczonego zakończonego aukcją elektroniczną prowadzoną na zasadach określonych w art. 91 a ustawy.
4. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu
4.1. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie PZP oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwaną dalej specyfikacją lub w skrócie SIWZ.
4.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4.3. Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień.
Zapisy-SIWZ-z-aukcją.doc (288 pobrań) ;
art.22-ust.-ustawy-zał-nr-8-SIWZ.doc (276 pobrań) ;
Zał-nr-5-do-oferty2.doc (274 pobrania) ;
Zał-nr-6-wzór-umowy.doc (279 pobrań) ;
zał.grupa-kapitał2.doc (274 pobrania) ;
Załacznik-3-do-umowy-zastępstwa.xls (276 pobrań) ;
Załacznik-nr-2-do-umowy-vakaty.xls (282 pobrania) ;
Załacznik-zobowiązanie2.doc (276 pobrań) ;
Załącznik-nr-1-do-umowy-zakres-czynności.doc (285 pobrań) ;
Załącznik-nr-4-do-oferty.doc (272 pobrania) ;
Załącznik-nr-7-do-oferty.doc (284 pobrania) ;
Pytania-i-odpowiedzi-utrzymanie-czystości.doc (245 pobrań)[/mp_text]
[/cherry_col]
[/cherry_row]