Usługi w zakresie ochrony fizycznej
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego |
w trybie przetargu nieograniczonego |
na |
Usługi w zakresie ochrony fizycznej targowisk przy ul. Rembielińskiej 7A i Krasnobrodzkiej 9/11 należących do ZGN przy ul. Gościeradowskiej 5 w Warszawie oraz całodobowej ochronie terenu rekreacyjnego zlokalizowanego przy ul. Bardowskiego w Warszawie. |
nr sprawy: ZGN-P-1-/17 |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa
tel. (22)679-99-59,679-41-76 fax (22)679-99-59
Godziny pracy Zakładu:
Poniedziałek i czwartek: 900– 1700
Wtorek, środa i piątek : 700– 1500
Adres strony internetowej: www.zgntargowek.pl
- Tryb udzielenia zamówienia.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zakończonego aukcją elektroniczną na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jednolity Dz. U. 2015r. poz. 2164) zwanej dalej „ustawą PZP”.
- W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP.
- Wartości zamówienia przekracza / nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: Usługi w zakresie ochrony fizycznej targowisk przy
ul. Rembielińskiej 7A i Krasnobrodzkiej 9/11 należących do ZGN przy
ul. Gościeradowskiej 5 w Warszawie oraz całodobowej ochronie terenu rekreacyjnego zlokalizowanego przy ul. Bardowskiego w Warszawie.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1, 1a do SIWZ.
- Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a do SIWZ.
- Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71.00.00-4
- Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
– część 1 Ochrona targowisk przy ul. Rembielińskiej 7A i Krasnobrodzkiej 9/11
– część 2 Ochrona terenu rekreacyjnego zlokalizowanego przy ul. Bardowskiego
WAŻNE dot. CZĘŚCI 2:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia umowy w związku z wyborem Operatora zarządzającym nieruchomością zlokalizowaną przy ul. Bardowskiego.
- Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje / przewiduje możliwości udzielenie zamówień, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6. Wartość zamówienia podstawowego – 339 380,00 zł netto (bez VAT) łącznie na wszystkie części, wartość zamówienia uzupełniającego na usługi – 169 690,00 zł netto (bez VAT)
- Zamawiający zastrzega / nie zastrzega obowiązek osobistego wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę.
- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3a:
- Części 1: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności w zakresie przedmiotu zamówienia była zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
- Części 2: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności w zakresie przedmiotu zamówienia była zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. Zm.).Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
Ponadto zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy PZP w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a SIWZ zawiera określenie:
- Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a,
- Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,
- Rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
Pliki do pobrania:
SIWZ-ochrona.docx (243 pobrania) ,
Zał-nr-5-do-SIWZ.doc (228 pobrań) ,
Zał-nr-5a-do-SIWZ.doc (223 pobrania) ,
zał.grupa-kapitał.doc (226 pobrań) ,
Załacznik-zobowiązanie.doc (226 pobrań) ,
Załącznik-nr-1-do-SIWZ-ochrona.doc (236 pobrań) ,
Załącznik-nr-4-do-SIWZ.doc (227 pobrań) ,
Załącznik-nr-4b-do-SIWZ.doc (221 pobrań) ,
Załącznik-nr-6-do-SIWZ.doc (233 pobrania) ,
Załącznik-nr-6a-do-SIWZ.doc (232 pobrania) ,
Załącznik-nr-7-do-SIWZ-formularz-cenowy.doc (242 pobrania) ,
Załącznik-nr-7a-do-SIWZ-formularz-cenowy.doc (225 pobrań)
Lista-wykonawców-z-informacjami.docx (160 pobrań)