Rewitalizacja wnętrza osiedla mieszkaniowego
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego |
w trybie przetargu nieograniczonego |
na |
Rewitalizacja wnętrza osiedla mieszkaniowego przy ul. Bazyliańskiej 18, Rembielińskiej 19,17,15, Krakusa 1 oraz dojścia do Szkoły Podstawowej nr 298 przy ul Krakusa 2” w Warszawie. |
nr sprawy: ZGN-P-21/18 |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa
tel. (22)679-99-59,679-41-76 fax (22)679-99-59
Godziny pracy Zakładu:
Poniedziałek i czwartek: 900– 1700
Wtorek, środa i piątek : 700– 1500
Adres strony internetowej: www.zgntargowek.pl
- Tryb udzielenia zamówienia.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jednolity Dz. U. 2017r. poz. 1579) zwanej dalej „ustawą PZP”.
- W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP.
- Wartości zamówienia przekracza / nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: Rewitalizacja wnętrza osiedla mieszkaniowego przy ul. Bazyliańskiej 18, Rembielińskiej 19,17,15, Krakusa 1 oraz dojścia do Szkoły Podstawowej nr 298 przy ul Krakusa 2” w Warszawie.
Prace należy wykonać zgodnie z:
- a) projektami wykonawczymi,
- b) przedmiarami robót,
- c) Zakres robót przewidzianych do wykonania zawierają projekty techniczne oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ,
- d) Czynności, o których mowa w pkt. a, b niniejszej specyfikacji mają być wykonywane:
– zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2015 poz. 151 z późń zm.),
– wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych,
– zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
- e) Wynagrodzenie za realizację robót, wypłacone będzie Wykonawcy na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę zgodnej z przyjętą przez Zamawiającego ceną oraz
na podstawie protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót. - f) Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy Prawo budowlane i ustawa o wyrobach budowlanych).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
- Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45300000-0, 45100000-8, 45233000-9, 45111200-0, 45310000-3,
- Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje / przewiduje możliwość udzielenia zamówień, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6.
- Zamawiający zastrzega / nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę.
- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3a wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.).Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
Ponadto zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy PZP w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a SIWZ zawiera określenie:
- Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a,
- Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,
- Rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do max. 31.10.2018r.
Pliki:
SIWZ-rewializacja-wnętrz-osiedla.docx (125 pobrań) ;
SIWZ-rewializacja-wnętrz-osiedla-1.docx (122 pobrania) – aktualizacja
Opis-Przedmiotu-Zamówienia.docx (105 pobrań) ;
zał-nr-4-do-SIWZ.doc (109 pobrań) ;
Zał-nr-5-do-SIWZ.doc (95 pobrań) ;
Zał-nr-6-do-SIWZ.doc (84 pobrania) ;
zał.grupa-kapitał.doc (79 pobrań) ;
Załacznik-zobowiązanie.doc (85 pobrań) ;
ELEKTRYCZNA.zip (182 pobrania) ;
PROJEKT_BUDOWLANO_WYKONAWCZY.zip (180 pobrań) ;
PRZEDMIAR_ROBÓT.zip (161 pobrań) ;
SPECYFIKACJE-TECHNICZNE.zip (133 pobrania)