Pielęgnacja zieleni – Rejon Zespołu Eksploatacji Bródno – OTWARCIE OFERT !!!
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego |
w trybie przetargu nieograniczonego |
na |
Wykonanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz obsługą placów zabaw na terenie zarządzanym przez ZGN w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy – Rejon Zespołu Eksploatacji Bródno |
nr sprawy: ZGN-P- 4/20 |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa
tel. (22)679-99-59,576 23 51 fax (22)679-99-59
Godziny pracy Zakładu:
Poniedziałek i czwartek: 900– 1700
Wtorek, środa i piątek : 700– 1500
Adres strony internetowej: www.zgntargowek.pl
Tryb udzielenia zamówienia.
-
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zakończonego aukcją elektroniczną na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jednolity Dz. U. 2019r. poz. 1843) zwanej dalej „ustawą PZP”.
-
W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP.
-
Wartości zamówienia
przekracza/ nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz obsługą placów zabaw na terenie zarządzanym przez ZGN w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy – Rejon Zespołu Eksploatacji Bródno
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
-
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
-
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77.30.00.00-3
-
Zamawiający nie dopuszcza /
dopuszczamożliwości składania ofert częściowych. -
Zamawiający nie dopuszcza /
dopuszczamożliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiającynie przewiduje/ przewiduje możliwość udzielenie zamówień, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6.
Wartość zamówienia podstawowego – 197 473,50 zł netto (bez VAT) łącznie na wszystkie części, wartość zamówienia uzupełniającego na usługi – 98 736,75 zł netto (bez VAT)
-
Zamawiający
zastrzega/ nie zastrzega obowiązek osobistego wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę. -
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3a:
Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
Ponadto zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy PZP w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a SIWZ zawiera określenie:
-
Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a,
-
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,
-
Rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od daty podpisania umowy do 31.12.2020r.
Pliki do pobrania:
INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT – [26-05-2020] :