Treść artykułu

Odwołanie pracy zdalnej oraz nowe wymagania organizacyjne pracy w ZGN Targówek – już od 5 lipca !!!

W komunikacie zamieszczono treść zarządzenia Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w sprawie odwołania pracy zdalnej i organizacji pracy w ZGN Targówek w okresie od 5 lipca 2021 roku do odwołania.

Poniżej najważniejsze informacje:

  1. Obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa wewnątrz budynków przy ul. Gościeradowskiej i Toruńskiej 86
  2. Obowiązuje nakaz zachowania dystansu społecznego – co najmniej 1,5 metra.
  3. Odwołano zakaz bezpośredniej obsługi interesantów
  4. Interesant musi zarezerwować i uzgodnić wizytę mailem lub telefonicznie w określonym dniu i o określonej godzinie, konkretnie określając cel wizyty.
  5. Rezerwacja wizyt muszą być ustalone w taki sposób , aby w tym samym czasie na każdej kondygnacji budynków ul. Gościeradowskiej i Toruńskiej 86 przebywał nie więcej niż jeden interesant.
  6. Interesantów przed przestrzeganiem reżimu sanitarnego sprawdza obsługa ZGN
  7. Pracownicy lub osoby współpracujące z ZGN będą musieli realizować cel wizyty w rękawiczkach ochronnych

 

Do pobrania: