Bieżące utrzymanie budynków i terenu.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego |
w trybie przetargu nieograniczonego |
na |
Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. |
nr sprawy: ZGN-P- 26/19 |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa
tel. (22)679-99-59,576 23 51 fax (22)679-99-59
Godziny pracy Zakładu:
Poniedziałek i czwartek: 900– 1700
Wtorek, środa i piątek : 700– 1500
Adres strony internetowej: www.zgntargowek.pl
- Tryb udzielenia zamówienia.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jednolity Dz. U. 2019r. poz. 1843) zwanej dalej „ustawą PZP”.
- W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP.
- Wartości zamówienia przekracza / nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1, 1a, 1b do SIWZ.
- Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a, 4b do SIWZ.
- Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7, 45300000-0
- Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
– część 1 Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży budowlanej.
– część 2 Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej.
– część 3 Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej.
- Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje / przewiduje możliwość udzielenia zamówień, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6.
Część I Wartość zamówienia podstawowego – 1 951 128,27 zł netto (bez VAT) wartość zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – 975 564,13 zł netto (bez VAT).
Część II Wartość zamówienia podstawowego – 724 891,60 zł netto (bez VAT) wartość zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – 362 445,80 zł netto (bez VAT).
Część III Wartość zamówienia podstawowego – 699 805,78 zł netto (bez VAT) wartość zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – 349 902,89 zł netto (bez VAT).
- Zamawiający zastrzega / nie zastrzega obowiązek osobistego wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę.
- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3a:
- Części 1: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
- Części 2: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
- Części 3: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
Ponadto zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy PZP w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a SIWZ zawiera określenie:
- Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a,
- Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,
- Rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od daty podpisania umowy do 31.12.2020r.
Pliki:
SIWZ-konseracja-budowlana-sanitarna-elektryczna.docx (90 pobrań) ;
Opis-przed.-zamów.-załacznik-1.doc (70 pobrań) ;
Opis-przed.-zamów-załacznik-1a.doc (67 pobrań) ;
Opis-przed.-zamów-załacznik-nr-1b.doc (60 pobrań) ;
wykaz-bud-zał-nr-2-do-umowy-2020.xls (67 pobrań) ;
Wykaz-ośw-zewn-Targówek-Bródno-2020.doc (63 pobrania) ;
wzór-umowy-załacznik-nr-4.doc (65 pobrań) ;
wzór-umowy-załacznik-4a.doc (60 pobrań) ;
wzór-umowy-Załacznik-4b.doc (60 pobrań) ;
Zał-nr-5-do-SIWZ.doc (62 pobrania) ;
Zał-nr-6-do-SIWZ.doc (64 pobrania) ;
Zał-nr-6a-do-SIWZ.doc (64 pobrania) ;
Zał-nr-6b-do-SIWZ.doc (67 pobrań) ;
Załącznik-nr-7-1.doc (58 pobrań) ;
zał.grupa-kapitał.doc (60 pobrań) ;
Załacznik-zobowiązanie.doc (64 pobrania) ;
Lista-wykonawców-z-informacjami-26_19.docx (81 pobrań)