Treść artykułu

Utrzymanie porządku i czystości

19/11/2019 Autor: ZGN
Kategoria Zamówienia Publiczne

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

w trybie przetargu nieograniczonego

na

Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek

nr sprawy: ZGN-P-  20/19

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa

tel. (22)679-99-59,679-41-76 fax (22)679-99-59

Godziny pracy Zakładu:

Poniedziałek i czwartek:  900– 1700

Wtorek, środa i piątek :   700– 1500

 

Adres strony internetowej: www.zgntargowek.pl

  1. Tryb udzielenia zamówienia.

 

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zakończonego aukcją elektroniczną na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jednolity Dz. U. 2019r. poz. 1843) zwanej dalej „ustawą PZP”.
  2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP.
  3. Wartości zamówienia przekracza / nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

III.       Opis przedmiotu zamówienia.

 

Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1, 1a, 1b do SIWZ.
  2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a, 4b do SIWZ.
  3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 60.00.00-3.
  4. Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

część 1 Rejon Zespołu Eksploatacji Targówek

– część 2 Rejon Zespołu Eksploatacji Bródno

część 3 Rejon Zespołu Terenów Publicznych

  1. Zamawiający nie dopuszcza / dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje / przewiduje możliwości udzielenie zamówień, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6.

Część I Wartość zamówienia podstawowego – 365 853,66 zł netto (bez VAT) łącznie na wszystkie części, wartość zamówienia uzupełniającego na usługi – 182 926,83 zł netto (bez VAT).

Część II Wartość zamówienia podstawowego – 458 446,25 zł netto (bez VAT) łącznie na wszystkie części, wartość zamówienia uzupełniającego na usługi – 229 223,12 zł netto (bez VAT).

Część III Wartość zamówienia podstawowego – 83 333,33 zł netto (bez VAT) łącznie na wszystkie części, wartość zamówienia uzupełniającego na usługi – 41 666,66 zł netto (bez VAT).

 

  1. Zamawiający zastrzega / nie zastrzega obowiązek osobistego wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę.
  2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3a:
  3. Części 1: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 918) Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  4. Części 2: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 918) Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  5. Części 3: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności w zakresie przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 918) Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

 

Ponadto zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy PZP w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a SIWZ zawiera określenie:

  1. Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a,
  2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,
  3. Rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.

 

IV.       Termin wykonania zamówienia.

 

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od daty podpisania umowy do 31.12.2020r.

 

Pliki:

SIWZ-sprzątanie.docx (23 pobrania) ;

Wakaty-i-zastępstwa-Bródno-2019.xlsx (14 pobrań) ;

Wakaty-Tereny-Publiczne-na-2019.xlsx (12 pobrań) ;

zastępstwa-dozorców-firma-sprzątnie-2019.xls (12 pobrań) ;

Załącznik-nr-1-1a-opis-przedmiotu-zamówienia.doc (16 pobrań) ;

Załącznik-nr-1b-opis-przedmiotu-zamówienia.doc (15 pobrań) ;

Zał-nr-4-wzór-umowy-sprzatanie.doc (12 pobrań) ;

Zał-nr-4a-wzór-umowy-sprzatanie.doc (11 pobrań) ;

Zał-nr-4b-wzór-umowy-sprzatanie.doc (9 pobrań) ;

Zał-nr-5-do-SIWZ-4.doc (15 pobrań) ;

zał.grupa-kapitał-4.doc (11 pobrań) ;

Załacznik-zobowiązanie-4.doc (12 pobrań) ;

 

pytania-i-odpowiedzi.doc (6 pobrań) ;

pytania-i-odpowiedzi-2.doc (9 pobrań) ;

Pytania-i-odpowiedzi-3.odt (5 pobrań) ;

 

Lista-wykonawców-z-informacjami-20_19.docx (11 pobrań)